Thursday 9 February 2012

Melodia saptamanii la Soundtrax

Dragilor am nevoie de ajutorul si sprijinul vostru. Daca nu stiti deja va informez ca eu prezint emisiunea Soundtrax, in fiecare Duminica , de la ora 17 (ora Londrei) pe www.romani-online.co.uk/radio. In aceasta emisiune pun melodii din filme, dar si piese comerciale din Romania sau strainatate. O rubrica a emisiunii se numeste "Melodia Saptamanii".
Dupa foarte mult timp in care am decis eu care va fi melodia saptamanii, m-am gandit sa va ofer voua, ascultatorii mei sansa de a vota ceea ce vreti sa auziti in emisiune.

In partea dreapta a meniului gasiti un chestionar referitor la melodia saptamanii.

Acum vreau sa va prezint alegerile:

1. David Guetta featuring Sia-Titanium



2. Ellie White- Sete de noi



3. Deepside Deejays- Stay with me tonight



4. Bosquito-Cand ingerii pleaca



5. Michel Telo- Ai se eu te pego



Nu uitati sa votati melodia preferata !

No comments:

Post a Comment